Söylemiş miydim? Söyleyeyim:3-4 ayda bi ilişki yaşıyor, sıkılıyor ve bitiriyorsanız eğer , karşınızdaki eksik ya da vasat değil, eksik ve vasat olan sizsiniz .Anlatacaklarınız 3-4 ayda bitiyor, ne yapacaksınız? Karşınızdakini değersizleştirip ilişkiyi bitireceksiniz. Değersiz olan, değersizleştirir;dayak yiyen, dayak atar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Doğduğu sınıf, okul, iş, kıç, burun, birinin ebeveyni olmak, birinin çocuğu olmak, kiminle arkadaş olduğun... Şu bi şeylerle gurur duyanlar, midemi bulandırıyorlar.