Rimbaud çok konuşuyor

Rimbaud çok konuşuyor
@cgok
Söylemiş miydim? Söyleyeyim:3-4 ayda bi ilişki yaşıyor, sıkılıyor ve bitiriyorsanız eğer , karşınızdaki eksik ya da vasat değil, eksik ve vasat olan sizsiniz .Anlatacaklarınız 3-4 ayda bitiyor, ne yapacaksınız? Karşınızdakini değersizleştirip ilişkiyi bitireceksiniz. Değersiz olan, değersizleştirir;dayak yiyen, dayak atar.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Truffaut, üniformadan /üniformalılardan tiksinirdi, ben de öyle. Godard tayfası uzak dursun!
10 gündür bi şey paylaşmamışım, birden kendimi daha iyi hissetmeye başladım.
Doğduğu sınıf, okul, iş, kıç, burun, birinin ebeveyni olmak, birinin çocuğu olmak, kiminle arkadaş olduğun... Şu bi şeylerle gurur duyanlar, midemi bulandırıyorlar.