Atların insanlardan hiçbir farkı yoktu. Kuzey'de oldukları, aşırı çalıştıkları, kötü beslendikleri ve dayak yedikleri için ölüyorlardı. Üstelik bütün bunlara insanlardan bin kat daha az maruz kaldıkları halde insanlardan daha önce ölüyorlardı. Ve anladım ki, insanı insan yapan şey, Tanrı'nın onu öyle yaratmış olması ya da her iki elinde de mucizevi birer baş parmağa sahip olması değildi.İnsana insan sıfatını kazandıran unsurlar, fiziksel olarak daha güçlü olması, bütün hayvanlardan daha dayanıklı olması ve son olarak da ruhsal varoluşunu fiziksel varoluş şartlarına uyum sağlamaya zorlamasıydı.