Bense... Ben hiçbir yere aitmişim gibi hissetmiyordum. Kendi bedenime bile ait hissetmiyordum... özellikle kendi bedenime ait hissetmiyordum zaten. Tanımadığım birine dönüşüyordum. Dönüşüm canımı yakıyordu fakat neden canımı yaktığını bilmiyordum.
Ve duygularımla ilgili hiçbir şey anlam ifade etmiyordu.
Dünya çok sessizdi. Benimle dünya arasında bir bariyer vardı ve bir anlığına, dünyanın beni zaten hiç istemediğini ve bu sefer benden kurtulma fırsatını değerlendirdiğini düşündüm.