Tuğba

Tuğba
@chemeng2605
Kadın anlaşılmak ister ve kendini anlatmak için de bazen fazla çabalar. Bunun nedeni ifade etme güdüsünün baskın olmasıdır.
Sayfa 23
Reklam
Erkekler mantıken her şey yolundaysa iyi hissederler. Eğer bir kadın iyi hissediyorsa her şeyin yolunda gittiğini düşünür.
Sayfa 22
Tek başına ne erkek ne de kadın güçlüdür, asıl güç bu iki farklı doğanın eşsiz uyumundan doğar.
Sayfa 18
İlişkide sorunları ortadan kaldırmanın ilk şartı hem kendi doğamızdan kaynaklanan hem de iki cinsin farklılıklarının farkına varmakla olur. Eğer yamacımıza sevdiğimizi alıp ilerlemekse niyetimiz, uzlaşma çabasını da alet çantamıza eklememiz gerekiyor
Sayfa 12
İnsan en iyi kendini bilir, bu nedenle karşısındakinin de kendisi gibi davranmasını ve dünyayı algılamasını bekler.
Sayfa 12
Reklam