Melek

Melek
@cheonsa
“Ölene kadar sorumlusun,gönül bağı kurduğun her şeyden.”
Sanki bir şeyleri kaçırıyorum ya da kaçıyorum da bu köşede soluklanıyorum gibi…Öyle bir köşe.Anılar ayağımızın bağı mıdır?Yoksa bizi biz yapan ögelerin uyaranı mıdır?İkincisinin oluru var gibi…Beni bu zamana kadar ben yapanın kalıntıları burası,köşeyi farklı bir boyut kazandıran da kitaplar.Onlar sayesinde farklı diyarlara ışınlanmam.Ve Küçük Prens…Bunun anısı da bana kalsın.Anılar içinde yüzüyorum.Arada boğuluyorum ama bir şekilde kendimi kurtarıyorum.Sanırım ben hem yüzmeyi hem de boğulmayı seviyorum…