Onu anlatmaya çalışmam unutmak istemeyişimdendir.İnsanın arkadaşını unutması ne acı.Bir gün onu unutursam gözleri sayılardan başka şey görmeyen büyüklere dönerim.
Hikaye;okuru etkilemiş,onun adalet duygularını ayağa kaldırmışsa,hikayede iyi,kötüye yenilse bile sonuç olumludur.Yeter ki okur,iyi için kötüyle savaşa hazır olsun..
“Birisi göğe yükselerek evrenin doğasını ve yıldızların güzelliğini seyretseydi,bu manzara onda keyif veren bir hayranlık uyandırmazdı,oysa yanında gördüklerini anlatabileceği biri olsaydı,bu en güzel manzara olurdu.”