Melek

Melek
@cheonsa
“Ölene kadar sorumlusun,gönül bağı kurduğun her şeyden.”
Onu anlatmaya çalışmam unutmak istemeyişimdendir.İnsanın arkadaşını unutması ne acı.Bir gün onu unutursam gözleri sayılardan başka şey görmeyen büyüklere dönerim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hikaye;okuru etkilemiş,onun adalet duygularını ayağa kaldırmışsa,hikayede iyi,kötüye yenilse bile sonuç olumludur.Yeter ki okur,iyi için kötüyle savaşa hazır olsun..
Bir şimşek gibi yaşadın sen.Bir defa çaktın ve söndün.
“Birisi göğe yükselerek evrenin doğasını ve yıldızların güzelliğini seyretseydi,bu manzara onda keyif veren bir hayranlık uyandırmazdı,oysa yanında gördüklerini anlatabileceği biri olsaydı,bu en güzel manzara olurdu.”