Bu hayatta bedava olan şeyler daha kıymetli olmalıyken biz "parasızsa önemsizdir" diyerek kulak arkası yaptık. Bir şeyin bedava olması onun değersiz olduğunu göstermez. Çok olduğu içinde ucuz değildir bazı şeyler. Sadece çok olduğunu zannetmekle öyleymiş gibi gelir bize. Oysa ki görmekle bilmek doğru değildir. Kısacası hayat baktığında çoktur ama yaşadığında yetmez...//Adam Nefran - Yaşamayı Söktüm