“Bir düşünce hiçbir şey değil midir? Öyle mi sanıyorsunuz? İnsan bir düşünce yüzünden mutlu ya da düşkün olur; bir düşünceyle yaşar, bir düşünceyle ölür. Evet, düşünüyorum…”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Darling, siz çok mantıklısınız, biliyorum. Bundan kuşkum yok. Sizin mantığınız da Mösyö Sadler’in keman çalışı gibi. İstedi mi biraz yanlış çalar. Sizin tümden mantıklı düşünmeyişiniz de bir virtüöz zevki tatmak isteyişinizdendir. Ah! Darling, çok iyi düşünürsünüz. Size akıl danışmaya geldim.”