Havanın kötü olması seni dışarı çıkmamanın verdiği suçluluk duygusundan kurtarıyordu. Kapanıp kalman olağandışı görünmeden, evinde oturabiliyordun. O zaman kimse gelip de odana neden bu kadar düşkün olduğunu sormuyordu.
Kendi ülkende böyle davranırsan, seni yalancılıkla suçlar ya da kaçık gözüyle bakarlardı. Ama yabancının tuhaf davranışları hoşgörülür. Evinden uzaktayken, akıl hastası olmadan deli olmanın, zekandan vazgeçmeden alık olmanın, suçluluk duygusu olmadan düzmeci olmanın tadını çıkarıyordun.