K

K
@chery_lady

K

, bir kitap okudu
8/10
·448 syf.·
2024 11. kitabı
N. G. Kabal
8.1/10 · 6,4bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
5/10
·152 syf.··
2024 8. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2024 00:00
Tablo 3 veya 4'e kadar çok beğenmiştim. Epey akıcıydı ama oradan sonra ben koptum, ne anlayarak ne de beğenerek okuyabildim. Neden olduğunu bilmiyorum ama koptu işte. Yazarın nereye bağlamak istediğini de anlamadım. Düşük puan vermemin tek nede bu. Bu kadar.
Reis BeyNecip Fazıl Kısakürek · Büyük Doğu Yayınları · 20149,9bin okunma
Olay fiyatlı kitabımız...
9/10
·736 syf.··
Beğendi
·
2024 9. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 27 Nisan 2024 00:00
Evvet. Fiyatıyla olay yaratan kitabımızın yorumuna hoş geldiniz. Direkt başlıyorum. Konusu; 2. kitabın sonundaki olay yüzünden Daren ve Nova dünyaya dönmüşlerdi ve hatta dünyadaki hallerini anlatan kitap olan "HGOİ 2,5: Ejderha ve Yıldız" da DvC ile birlikte çıkmıştı. Dünyadan tekrar diyara geri döndüklerinde artık Daren ve Nova değil, Ateş Lordu ve Su Vârisi'ydiler. Nova, bir asır önce Daren'in onu kurtarmak için feda ettiklerini geri vermeye kararlıdır. Şimdi buradan sonrası olan yorumum spoilerlı!! Kitabı genel olarak tabii ki beğendim ama nedensizce bir yerler, bir şeyler eksikti. Eksikti ama inanın ne olduğunu ben de bilmiyorum. Konu ya da olaylar bakımından değil. Mesela Nova'nın Sadakatsizlerle olan kısım o kadar uzundu ki emin olmamakla birlikte 250 sayfaya yakındı. Aslında kitabın atardamarıydı bence o bölümler. Ama biraz uzun olması sıktı sanırım. Daha sonra da zaten Su Krallığı'na gidiyordu. Aksiyon bakımından açıkçası ilk iki kitaba göre biraz durgundu. Daha çok birçok şeyin ortaya çıktığı, kitapları giriş- gelişme- sonuç olarak değendirdiğimizde gelişme olarak nitelendirilen, geçiş kitabıydı denebilir. Rahatsız etti mi? Hayır. Çünkü olan her şeyin bence olması da gerekiyordu zaten. Bağın kopmasına neredeyse hiç üzülmedim. Çünkü Tayga'nın da dediği gibi: bir şey olabilmek için önce lord ve varis olmalıydılar. Aralarında görünmeyen bir fedakarlık dağı vardı ve hep buna toslayacaklardı. Kitap boyunca Nova'nın gerçekten büyüdüğünü okuduk ve o kadar Maya Efnan'ı okuyormuşum gibi geldi ki... Aynı çaresizlik, giderek yalnızlaşma, her şeyken hiçbir şey olma... Beni beklenti olarak tatmin etmeyen, tatminden öte hayal kırıklığına uğratan şey kesinlikle Lilith. Elemental tarihi boyunca lord ünvanını alan tek kadın. Cehennem kraliçesi. Ortalığı tam anlamıyla
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Kitap · 20242,312 okunma