- Annen var mı senin?
- Var tabîî.
- Ne iş yapar?
-Çamasira gidiyor.
-Sen ne olucaksın büyüyünce?
- Ben mi? dedi.
Gözlerini gözüme kaldırdı.ikimizde mavi mavibaktık.
- Ben dedi,boyacı olacagim.
- Ne boyacısı?
- kundura boyacısı.
- Neden kundura boyacısı?
- ya ne olayım?
- Doktor ol,dedim.
- olmam dedi.
- Neden?
- olmam işte.
- Neden ama?
- Doktoru sevmem ki.
- Olurmu ya? Bak dedim.Doktor sevilmez olur mu?
-Tabi sevmem, dedi. Annem hasta oldu. Evimize geldi. Kumbaramızı kırdık. Bütün yirmineslikleri ona verdik.Sonra ceyrekler kaldı.Onlarlada reçeteyi yaptırdık.O da zorlan.
- Ama annen iyileşti.
- Annem iyileşti. Ama paramız gitti.iki gün yemek yemedim ben...