Ayşenur

Ayşenur
@chnemksi
Ah eski günlerim ben seni çooook özledim.♥️
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çiçek solarken kendi sapına eğilir. bilirsin, yalnızlık budur.
Şiir
- Annen var mı senin? - Var tabîî. - Ne iş yapar? -Çamasira gidiyor. -Sen ne olucaksın büyüyünce? - Ben mi? dedi. Gözlerini gözüme kaldırdı.ikimizde mavi mavibaktık. - Ben dedi,boyacı olacagim. - Ne boyacısı? - kundura boyacısı. - Neden kundura boyacısı? - ya ne olayım? - Doktor ol,dedim. - olmam dedi. - Neden? - olmam işte. - Neden ama? - Doktoru sevmem ki. - Olurmu ya? Bak dedim.Doktor sevilmez olur mu? -Tabi sevmem, dedi. Annem hasta oldu. Evimize geldi. Kumbaramızı kırdık. Bütün yirmineslikleri ona verdik.Sonra ceyrekler kaldı.Onlarlada reçeteyi yaptırdık.O da zorlan. - Ama annen iyileşti. - Annem iyileşti. Ama paramız gitti.iki gün yemek yemedim ben...
"Evet yalnızlık... Yanılmıştım. Yalnızlık kesinlikle en iyi kurtuluş kapısıydı.