"Ölülerim var,gitmelerine izin verdim
ve şaşırdım onları o kadar mutlu görünce,
ölümlüğe o kadar hızlı alışmış,o kadar neşeliler ki,
söylentilerin aksine.Bir tek sen,sen geri
dönüyorsun;beni sıyırıp geçiyorsun,geziniyorsun,bir şeye çarpıyorsun ki,senin için seslenip ele versin seni.Ah, öğrenmek için zahmet çektiğim şeyler,onları benden alma.Ben haklıyım sen haksız,eğer başkasının olana duyuyorsan özlem.Gözümüzün önünde görsek de,onlar burada değiller.
Tanıdığımız andan itibaren,yansıtıyoruz varlığımızla sadece."