Gerçekten seven biri bazen gerçekten öfkelenir. Ama bu öfke güzeldir; o sevgiden kaynaklanır! Enerjisi sıcaktır ve bu kişinin öfkesinden kendini asla incinmiş hissetmezsin. Gerçekte o kişinin öfkelenmiş olmasından dolayı minnet duyarsın. Hiç bunu gözlemledin mi? Eğer birini seviyorsan ve bir şey yaptıysan, bu da o kişiyi gerçekten, samimiyetle öfkelendirdiyse, bundan dolayı minnet hissedersin çünkü o kişi seni bu öfkeyi hissedebilecek kadar çok seviyordur. Aksi takdirde neden bunu yapasın ki?