chula

chula
@chulaa
Nerdesin?
Kendini ne zaman bir yere ait hissedebildin ki zaten?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalbim kırıktı ve bu kırıklar bütün insanlığa dağılıyordu.
Sende var mıyım? Sende yok muyum?
Müzik
Yıkılmadığım için mi yıkılana kadar sarsılmayı hak ettim?
O herhangi biri olsa kolaydı. Sevgilim olsaydı mesela, gidince başka bir sevgili doldururdu boşluğunu. Herhangi bir arkadaşım olsa, gittiğinde diğer arkadaşım avuturdu. Dost olsa, başka bir dost yarama merhem olurdu gittiğinde.. Komşum olsa, taşınsa meselâ; diğer komşumla oturur içerdim kahvemi. Ama o. O öyle değil işte. O hiçbiri değil.