chula

chula
@chulaa
Nerdesin?
Ahlak çoğunluğun görüşüdür ve geceleri o çoğunluk yoktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir yeri, bir gün geri dönmek için terk etmedim.
Ancak “Neden?” sorusunu soranlar içinde bir azınlık, buldukları ilk nedene takılıp kalır. Onda ısrar eder. Değiştiremez, unutamaz. Ve bütün insanlık ilerlerken o azınlığın mensupları sabit kalır. Ya yok olurlar ya da bütün dünyayı ve barındırdığı farklı nedenleri reddederek yaşarlar… Ben Kayra, bu noktadayım.
Sayfa 47
Ahlakın temelinde merhamet yatar.
Hayatın anlamını arıyorsan, hiç yaşamamışsın demektir.