Bu iki yazarin onceki ortak kitabinda da oldugu gibi bunda da bir olmamislik, eksiklik var. Karakterlerin iliskisi ve aski bana asla tam olarak gecmedi. Bir daha kitaplarini almayi dusunmuyorum.
ERKEK KARAKTERDEN NEFRET ETTIM. Kitabin sonuna kadar bir gelisme gosterir diye bekledim ama gostermedi. Itici, kaba vs. butun sifatlarla tanimlanabilir.
Serinin ilk kitabi kesinlikle daha iyiydi. Okurken surekli “bitse de kurtulsam” diye dusundum ama bitmek bilmedi.
Eger indirimde gorursem serinin son kitabini da alabilirim. Yazarin diger serilerini alir miyim bilmiyorum.