zehra

zehra
@cibukkiraker
ne var ne yoksa yıkıldı içimde, bomboşum..
bütün eski emeller gözünde soldu birden bir hiç olmak isterdi, ve her şey oldu birden
Sayfa 49
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
hayır, içki değil, gerçek içimi yakıyor.
Sayfa 49
Alıntı
biz çocuk kalmış bir milletiz Saffet! çünkü her şeye çocuk gibi sevinir, çocuk gibi üzülürüz her şeye.
Sayfa 48
Alıntı
insan, kendisi gibi olana merhamet eder mi hiç? dilenciler ya da soylu kişilerle doldurmalıyız sahneyi. çünkü insan ya düşkünlere acır ya da yüce varlıkları kıskanır.
Sayfa 24
Alıntı
artık hayatta yeterli kadar acı var, insanlar bunu görmek için tiyatroya gitmezler artık. hem artık romantik hisler ve acılar öldü, gerçek acılardan yana insanlar.
Sayfa 24
Alıntı