"Bu tedavisi imkansız kolektif hezeyan bizleri tam bir imhaya veya evrensel intihara götüreceğe benzer. Bizi hastalıktan kurtaracak ve aklımızı başımıza getirecek tek kuvvet yalnız Tanrı'dır, ama Tanrı şimdiye kadar sustu ve onun sessizliği insanların belki de en müthiş mahkumiyetidir."
"...yaşımdan memnun olmamam için altmış sebep var. Hayatın tek üzüntüsü ölümdür. Bir insanı eğitmek için bir asır ancak yetişir, elde edilenlerin meyvelerinden faydalanmak için ise en az iki asır lazımdır. Bu olamayınca elimizde bir Voronoff kalıyor ki, o da, insanların ölümsüzlüğünden ziyade maymunların hadımlığını sağlayabilir. Bilimin ilerlemekte olduğuna dair yapılan bütün gevezelikler küstah palavralardan başka bir şey değildir. Bilim ortadan ölümü kaldırmadıkça bir şey yapmış sayılmaz. Beni bir gün bir taşın altında çürümeye atacaklarına göre Londra' dan New York'a yarım saatte uçmuşum, bana ne?"