İ.

İ.
@cigarettesafterbook
"Birisi sen olmadan sürekli yalnız. O biri seni çok özlüyor, çok istiyor ve sana çok ihtiyacı var. Ve her gece bıkmadan senin hayalini kuruyor, her gece dizlerinin üzerinde dua ediyor. Ben o kızım. Geceleri senin gözlerinle uyuyan, sabahları senin isminle uyanan. Ben her gece senin için birkaç gözyaşı daha döküp hiç şikayetçi olmayan, senden nefret eden ve şüphesiz senin varlığından habersiz olduğun kız. Ben her şarkıda seni bulan, her şiire adını yazan ve her gittiğim yolun başında seni arayan, köşeyi döndüğümde elinde sigaranla karşıma çıkmanı bekleyen, arabalar durduğunda camlarını silmek isteyen kirli yüzlü o kızım işte. Bir gün karşıma çıktığında sana senden daha üstünmüşüm ve sanki benim için hiçbir anlam ifade etmiyormuşsun gibi, sanki hayatımın tümü olmamışsın gibi davranacak o kızım. Ben saat on ikiyi vurana dek ayakkabısı ayağında duran ve o ayakkabı düştüğünde orada olduğunu bilmesine rağmen dönüp bakmayan o kızım. Ben o ayakkabıyı sana bırakan ve beni bulmanı sağlayan kızım. Ben senin her gece özlediğin ve sabırla beklediğin hiç tanımadığın o kızım. Biliyorum. Ama o biri, ben olmayacağım. Biz olamayacağız. Çünkü biz, birbirimize ait kaybolmuş iki yaprak gibiyiz rüzgârda savrulan. Ben senin hayatında olmasam bile sen yine benim hayatımda olacaksın."