Özlem Neşe Beydili Merhaba dostlar bugün @ozlem_nese_beydili ‘nin kaleme aldığı @dlsyayinlari tarafından yayınlanan @yedi_kapi_serisi ‘nin 4. kitabı olan #YEDİKAPI #7SULTANINLANETİ kitabı ile geldim
Yedi Kapı serisinin dördüncü kitabını bitirmiş bulunuyorum. Serinin üçüncü kitabında yaşanan onca olaydan sonra kafamız soru işaretleriyle dolu kalmıştı. Dördüncü kitap bu soruların bir kısmına cevap verirken, yeni sorularla zihnimi yakmaya devam etti.
Yedi kapıdan geçmek zorunda olan bu grubun işi gerçekten çok zor. Önlerine çıkan sayısız engelle mücadele etmeleri gerekirken, diğer yandan Xan-Xia kelimenin tam anlamıyla yanıyor! Orada da bambaşka bir savaş veriliyor. Okurken kendimi ikiye bölünmüş hissettim: Bir yanım Neşe, Asha ve kapıdan geçecek olanlarla birlikteyken, diğer yanım Xan-Xia’daki savaşın ortasında kaldı.
Dördüncü kitaptan, sizin de kafanızda soru işaretleri oluşturacak kısa bir özet bırakıyorum:
Neşe, Asha ve diğerleri geçtikleri yeni kapının ardından alt dünyaya düşerler. Ancak burası lanetli bir yerdir ve bu lanetten en çok etkilenen kişi Hasko olur. Kendi içinde verdiği savaş onu fazlasıyla yıpratır. Arkadaşlarına zarar vermekten korktuğu için kaçmayı seçer.
Çölü andıran bu yerde günlerce tek bir insana bile görmeden geçer günler. Zaman daralırken, kapıya ulaşmak hiç de kolay olmayacaktır. Cam fırtınaları, asit yağmurları yollarını keser. Üstelik Hasko kayıptır…
Diğer tarafta ise Lesath harekete geçmiştir. Adamlarını Xan-Xia’ya yollar. Ejderhalar, kurtlar, böcekler, kara zırhlılar, dev köstebekler… Yaklaşan yıkımın boyutu büyüktür. Ertunga ve dostları Xan-Xia’yı kurtarmak için hayatlarını ateşe atmaya hazırdır.
Ama bu yeterli olacak mıdır?
Xan-Xia kurtarılabilecek mi?
Kapıdan geçenler geri dönmeden bu savaş sona erecek mi?
#cigdemileokuyoruz #keşfet #book