Genel olarak bütün sıkıntıları yadsımak, bunların ortadan kaldırılması gereken şeyler olduğunu düşünmek( en büyük ahmaklıktır), böyle bir düşünce taşımak… insanı ancak felakete götürür… üstelik kötü hava şartlarını tümüyle ortadan kaldırmayı savunmak kadar da aptalcadır.