Sanki sıradan insan aklı ,bir ışık huzmesini parçalara bölüp bileşimini tahlil edebilir ,böylece üstün zekalılar ,cılız cılız parlayan dünyamız üzerindeki her bir yaratığın düşüncesini ,davranışını ,her türlü ahlaksızlığını ve erdemini okuyabilirdi.
Yok mühim değil; inanın değil.Mantığın olmadığı yerde ,mantık,hevesin olmadığı yerde övgüye değer bir heves olduğunu sanarak yanıldım ama olsun ,sorun değil .