Muhammed

Muhammed
@cikolatalisos
Kahretsin çok iyiyim.
Sabıkalı öğrenci
Evde doğdum çünkü fakirdik ve hastaneye gidicek paramız yoktuu
4 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Yüzbinyıldırinsanhayvan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Din ve atatürk tüccarlarıysa hâlâ cambaza bak oynuyo
Cehennemlik keyfim ve ben çok eğleniyoruz teşekkürler
Yeme-İçme
Striptiz kulübünde heyecan arayan jinekolog kadar umutsuzum #saygılarruhiabi
Yanlış cağda yaşamanın stresi içerisindeyim. #saygılarruhiabi