Muhammed

Muhammed
@cikolatalisos
Kahretsin çok iyiyim.
Sabıkalı öğrenci
Evde doğdum çünkü fakirdik ve hastaneye gidicek paramız yoktuu
4 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Din ve atatürk tüccarlarıysa hâlâ cambaza bak oynuyo
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Cehennemlik keyfim ve ben çok eğleniyoruz teşekkürler
Yeme-İçme
Striptiz kulübünde heyecan arayan jinekolog kadar umutsuzum #saygılarruhiabi
Yanlış cağda yaşamanın stresi içerisindeyim. #saygılarruhiabi
Ben ne miyim? Ölü ile meleziyim #saygılarruhiabi