“Eğer kalbim sonsuza dek sevmeyecek kadar aşağılık olsaydı, dişlerimle parçalardım onu. “Seni daha az seviyorum “ diyeceğim gün, aşkımın da, yaşamımın da son günü olacak.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle bir yara ki bu; acısını zaman dahi silip alamadı, alamayacak kalbimden.
Senin sözlerin çok keskindir. Söylerken en çok seni kanatır. Sen fark dahi etmeden gözlerin kızıla boyanır. Bense maviye…