_herneysene

İnsan bir şeyin içindeyken, tümünü kavrayamaz. Bütünü görmek için dışına çıkmak gerek.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kadere inanır mısın?" diye sordu. "Sadece aşk konusunda," dedim. "Belki de en doğrusu."...
Tanrıyla aramdaki köprünün sise gömüldüğünden de söz etmedim. İnsan, konuşamayacağı şeyi sessizliğe bırakmalı, demişti Wittgenstein.
"Güneşli günlerde insanın yalnızlık duygusu azalırmış," dedim Yüzüme baktı. "Yalnız mısın burada?" dedi. "Dostlarım var." "Yalnızlığa engel değil bu." Düşündüm. Arka taraftaki aydınlık bahçeye baktım. "Yalnızlık da çeşit çeşit, biri diğerine benzemiyor," dedim.
Namus diye herkesin koynunda taşıdığı bıcak kan akıtmaya zaten hazırdı.