İnsan ağlaması gereken yerde ağlayamıyor,acı çekmesi gereken yerde acısını yaşayamıyor,sevmesi gerektiğinde sevemiyorsa; sürüyle yaşayıp sürüyle yürüyorsa,sürünün dayattığı gibi ağlayıp seviyorsa ne gereği var toprağa kök salmanın.Çirkin,cılız bir çalılık gibi kalalım,yeşermeden yok olalım o halde...