"Görüyor musun, insanları nasıl birbirlerine karşı kışkırtmışlar? Budalalık ve korku sayesinde, onları kör etmişler, ellerini ayaklarını bağlamışlar. Onlara zulmediyorlar, ter döktürüyorlar, eziyorlar,birine öbürünün eliyle vurduruyorlar. Onları tüfek, cop, kaldırım taşı haline getirmişler. Sonra da, bu devlettir, diyorlar..."
"Her zaman her yerde en çok çalışan biziz! Yaşamın nimetlerinden en az pay alanda biziz. Bizi düşünen kim? Kim iyilik düşünür bize? Kim insan yerine koyan bizi? Hiç kimse!"