ciwandağ

ciwandağ
@ciwano_daq
Kendine bile inanmayan bir adamım ben artık mualla! Tanrı var mı? yok mu? Nerdedir derdi nedir?
bugün merdivenlerden çıkarken, orada olmayan biriye karşılaştım. bugün de orada değildi. keşke dedim... keşke gitse...
Reklam
En acısını sevgilim en acısını tadayım istedin En acısı buydu
Balkon köşesinde içilen bir kadeh şarap gibi kırmızı ve sade sardunya yaprağını savuran hafif rüzgâr ve arka planda titreyen bir mum
- Kimine göre yalnızlık, hasta kişinin kaçışıdır; kimine göre de, hasta kişilerden kaçıştır.
Gerçekten insan kirli bir nehirdir. Kirli bir nehri kirlenmeden içine alabilmek için insanın deniz olması gerekir.