ciwandağ

ciwandağ
@ciwano_daq
Kendine bile inanmayan bir adamım ben artık mualla! Tanrı var mı? yok mu? Nerdedir derdi nedir?
Benim dünyam uyuştu bak, seninki dönüyor mu?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Dindarlığınızı Tanrı’ya gösterin, bana insanlığınız lazım.” -Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
Gördüm hepsini, gördüm hepsini, sabrın sonunu ! biri gelse, biri görse, biri görse, şimdi, rüzgâr sallıyor beni.
Bana kalsa susardım daha, ama dilimdeki paslı kilit çözülür belki, sapaya kaçmış cümlem uğuldar, içimin kurtları kıpırdar diye gıcırdandım takatsız.
Dediler ki, olgun bir meyve var sabır perdesinin ardında, dünya sana sabrı öğretecek, olgun meyvenin tadını da.
Sayfa 32·Kitabı okudu