Acımak kitabı , Zehra öğretmene gelen bir haber üzerine başlayıp onu derin bir yolculuğa çıkarıyor. Bu yolculuk onu yıllar sonra acı anılarının yaşandığı yere doğru götürecektir. Yıllarca içinde acı diye bildiği tüm o duygular, vardığı yerde bambaşka duygulara yer açacaktır.
Yıllardır görüşmediği babasının hatıra defteriyle karşılaşan Zehra öğretmen okuduğu her kelimeyle beraber sanki anılarını da yeniden yazıyordu. Bu defterle beraber Zehra öğretmen yeni bir yaşamın ,değişimin kapısını aralayacak mı diye düşünüp sayfaları merakla çeviriyorsunuz.
Yer yer dili ağır olsa da hikayenin devamında ne olacak diye düşünürken sayfalar akıp gidiyor . Kitabın başında hissedilen duygular sonlara doğru bambaşka duygulara evriliyor ve zamanın insanın duygularına nasıl etki ettiğini , insanların içinde var olan kötülüklerin; iyilikle dolu kalpleri nasıl etkilediğini inceleme fırsatını da buluyorsunuz. Bazen değişmek istemesek bile hayatın bizi sürüklediği yönlerde karşılaştığımız acıların etkisi de hikâyenin bize kazandırdığı bakış açılarından.
İnsana ve yaşama dair farklı bakış açıları kazanmak isteyen okurlara tavsiye ederim .
İyi okumalar.