Yüzebiliyordu, çizim yapabiliyordu, insanlarla konuşabiliyordu. Şiir okuyordu ve kendini seviyordu. Bu nasıl bir histi acaba, kendini sevmek? Bazı insanlar kendilerini sevmezken neden ötekilerin kendini sevdiğini merak ettim. Belki de işler böyle yürüyordu.