Kelimelerin tamamını yazıyor; "nbr" ya da "tmm" yazmıyor. Cümleleri büyük harfle başlıyor ve noktayla bitiyor. (Bu iki cümle özellikle dikkatimi çekti kitapta zira bende çok dikkat ederim mesajlaşmalarda bu dil kurallarına. Dilimizi dikkatli kullanmak, kurallara uygun yazışmak hassas bir konu benim için.)