Mustafa
Takip Et
Mustafa
@cltime
Sıkı Okur
Kendi halimde takılıyorum. Yorumlarını ve incelemelerini beğendiğim hesapları takip ediyorum. Paylaştığım şeyler kendime bıraktığım notlar niteliğindedir. (Her zaman düşüncelerimi direkt yansıtmaz) Horror Addict
...
daha fazla
Diş Hekimi
Çukurova Üniversitesi Diş Hekimliği
Kahramanmaraş
Adana, 6 Ağustos
5 kütüphaneci puanı
346 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 40/60
open.spotify.com/playlist/1RUyfC3qgPCH4Twy0ItGX...
boxd.it/8ifU3
cltimesarchive
Şu anda okuduğu kitaplar
Kilitli Oda Muammaları
357/988. sayfa · Kolektif
Korku Sineması Ansiklopedisi
32/627. sayfa · Tuğrul Sezer
Biyomimetik Restoratif Diş Hekimliği
Pascal Magne
Çılgınlığın Ötesi
183/512. sayfa · Stephen King
Berserk, Vol. 33
Kentaro Miura
401
Kitap
135
Takip edilen
676
Takipçi
30
İnceleme
1.565
Alıntı
14
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Mustafa
, bir kitap okudu
@cltime
·
8/10
·
640 syf.
·
35 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2026 15:26
·
2026 4. kitabı
Kara Ev
Stephen King
8.8/10 · 517 okunma
Okuyacaklarıma Ekle
Şeyma isimli okura yanıt verildi
Mustafa
Keyifli okumalarr
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hatice
@Hexora
·
Kitap önerisi lütfennnn..
Sonunda "ohaaaa,yuhhhh" dedirtecek psikolojik gerilim, polisiye tarzı bir kitap istiyorumm önerilere ihtiyacım var🥺
Mustafa
Saklı Resimler
Mustafa
@cltime
·
"Anlayacağın, bütün hayatım boyunca dışarıdaki şeytanı aradım. Çünkü içimdeki kahrolası şeytanı yakalamak çok zordu."
Sayfa 712
·
Kitabı okudu
Şeffaf
Stephen King
Oğuzhan Koçyiğit isimli okura yanıt verildi
Mustafa
Oğuzhan Koçyiğit
ve uyuşturucu. Cujo'yu da yazdığını bile hatırlamıyordu kdmxkkcv.
Takip Önerileri
Mustafa
@cltime
·
"Anlayacağın, bütün hayatım boyunca dışarıdaki şeytanı aradım. Çünkü içimdeki kahrolası şeytanı yakalamak çok zordu."
Sayfa 712
·
Kitabı okudu
Şeffaf
Stephen King
Oğuzhan Koçyiğit isimli okura yanıt verildi
Mustafa
Aynı fikirdeyim, sıkılma demeyeyim de beklediğimi alamadım ben de. Çünkü
Kubbe'nin Altında
okurken net bir şekilde sıkıldığımı hatırlıyorum fakat burada devamını çok da merak ederek okuyamıyorum sadece. En iyilerinden değil ama ortalama.
Geri
İleri