"Dünya görüşü tamamen değişmişti, din kavramından da oldukça uzaklaşmıştı.Bir Tanrı varsa eğer, binlerce can acı çekerken, adaletsizce ölürken neredeydi? Her toplumun bir Tanrı algısı vardı ama bu Tanrılar hiçbir zaman insanların çektiği acıları umursamıyordu. Aslında bu, Tanrıların tek ortak noktasıydı.