cananng

cananng
@cnnn_
Sahip olduğun en iyi şey, kendinsin.
Ey ima edenler, net olun.
İnsan ve Duygular
Reklam
Dış görünüşe aldanmayın. Sonuçta tuzda şekere benzer.
Alıntı
Sevdiğin insanı sahiplenme duygusuyla kıskanmak,onu bir birey olarak görmeyip herşeyini kısıtlamaya çalışarak kıskanmak başkadır. Her ikisi de aynı çatı altında toplansa da aralarında dağlar kadar fark vardır! Ayırt edip ona göre davranmak gerek... Fesat ve kıskanç insanın kalbinde cehennem vardır,ateşten uzak durmakta fayda vardır!
Edebiyat
Ölüm var diye kimseyi affetmem. Bana da ölüm var, yapmasaymışlar.
Edebiyat
Reklam