Sevdiğin insanı sahiplenme duygusuyla kıskanmak,onu bir birey olarak görmeyip herşeyini kısıtlamaya çalışarak kıskanmak başkadır. Her ikisi de aynı çatı altında toplansa da aralarında dağlar kadar fark vardır! Ayırt edip ona göre davranmak gerek... Fesat ve kıskanç insanın kalbinde cehennem vardır,ateşten uzak durmakta fayda vardır!