Kitap ile ilgili çok fazla hem olumlu hem olumsuz yorum var. Ben sevenlerdenim. Zaten yazar kendine kalemine güvenmese böyle bir sürece girmez. Konusu kalemi aktı gitti. Atatürk ü farklı bakış açılarıyla görmek, tanımak ,hatırlamak güzeldi. Kesinlikle alın okuyun bir kitap değil ama okunsa hatırlamak Atatürk ü güzel.