Melek

Melek
@cocuksever
Acı içindeyken bile zarifsin. İçin acırken bile ümitli.
Acım acı, umudum umut. Yürüyorum…
Reklam
Çocukluğum çok yorgun bir ihtiyardı. Yaşlandıkça da çocuk oluyorum.
Kendimi öldürecek kadar değerli hissetmiyorum. Kendimi yaşamaya devam edecek kadar yeterli hissetmiyorum. Kendimi iyi hissetmiyorum. Kendimi hissetmiyorum.
"İnsan duygularını kaybeder mi hocam?
Ben artık üzülmüyorum, sevinmiyorum. Kimseye kızacak halim yok. Korktuğum bir şey de kalmadı..."