Melek

Melek
@cocuksever
Acı içindeyken bile zarifsin. İçin acırken bile ümitli.
Kendimi öldürecek kadar değerli hissetmiyorum. Kendimi yaşamaya devam edecek kadar yeterli hissetmiyorum. Kendimi iyi hissetmiyorum. Kendimi hissetmiyorum.
Reklam
"İnsan duygularını kaybeder mi hocam?
Ben artık üzülmüyorum, sevinmiyorum. Kimseye kızacak halim yok. Korktuğum bir şey de kalmadı..."
Sevmek, insanın en büyük acısıdır.
Sayfa 74
“Ana-babalar, kendi ana-babalarına gösterdikleri saygının aynısını çocuklarına da göstermeyi başarabilseler, o zaman çocuk, sahip olduğu yeteneklerini en iyi şekilde geliştirebilir.”
Kitlesel anne/babalık
başka bir yolun mümkün olduğunu düşünmeyen, ama düşünmek de istemeyen, zaten başka türlü anne-babalıkları hemen kınayan türde bir anne/babalık.