Hüseyin

Hüseyin
@coffeeoftheday
Bu akşam yine kuşların kanadında batıyordu güneş.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Güneşin batışı çok güzel olurmuş, öyle mi? Ben hiç görmedim batışını. Doğuşunu da görmedim.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Edebiyat
Bizim göğümüzün yalnızca gündüzü var. Senin göğünde akşam oluyor mu İnci?
Sayfa 52·Kitabı okudu
Edebiyat
Akşamı götürürler anahtarlarıyla birlikte. Yıldızları da...
Sayfa 52·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam