"Zamanın insanı uyuşturma etkisi vardı sanki. Zamanla gelen her şeyi kabulleniyor ve bir zamanlar olduğunuz kişiden, gençlikten, sahip olduklarınızdan yavaşça uzaklaşarak şu an sahip olduğumuz kişiyi benimsiyor ve sanki böyle doğmuş gibi hissediyordunuz."
"Ayrılık. Evet insanlar ayılmayı öğrenmeliydi. Saygıyla, karşı tarafın sınırlarını yıkmadan, onun da devam edecek bir hayatı olduğunu kabullenip, kendi geleceğine dair yeni umutlar besleyerek ayrılabilirdi."