Keuchhusten

Keuchhusten
@cor91
"Hiçbir eksiği bulunmasın diye bakacak olursak, dünyada kaç tane iyi insan kalır dersin?"
Sayfa 163·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
"Bütün bunlardan öylesine bıktım ki!.."
1000Kitap
"İyileşeceğim... Ve artık kendime acı çektirmeyeceğim..."
Sayfa 133·Kitabı okudu
1000Kitap
"Kendinden geçmek, her şeyi unutmak, sonra uyanıp yeni bir yaşama başlamak istiyordu şu anda."
Sayfa 61·Kitabı okudu
1000k
"Ah sevgili ve adaletsiz yürekler!"
Sayfa 53·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam