"Evet,hakları var ya.Çünkü bir beygir alacaklar,eğer iyi çıkmazsa yine satmaya mecbur olacaklar.Belki de aldıkları fiyata bile satamayacaklar.Zarar etme korkusu var.Fakat karıları iyi çıkmazsa ( ! ) tabiatları uyuşmazsa ( ! ) hiçbir zarar etmeksizin onları bırakırlar.Başkalarını , daha iyilerini ( ! ) alırlar.İşte bizi hayvan yerine bile koymazlar."
"Ah!Erkeklerin sevgisine inanmak, onların sadakatine aldanmak ne büyük bir kabahat!Ah biz zavallı kadınlar!Biz evlendiğimizde sanıyoruz ki bir koca, bir yoldaş alıyoruz.Halbuki erkekler bize o gözle bakmıyorlar.Onların evlendiklerinde eşlerine verdikleri değer, satın alacakları bir beygir veya bir arabaya verdikleri değer den azdır. "