Keuchhusten

Keuchhusten
@cor91

Keuchhusten

, bir kitap okudu
Puan vermedi·116 syf.·
66 günde okudu
·
Okunma: 29 Temmuz 2022 13:19
·
2022 10. kitabı
Şemseddin Sami
7.9/10 · 38,1bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsanın sevdiği adam tarafından sevilmesi, kendisini seven adamı sevmesi ne büyük şey!Ne güzel şey!"
Sayfa 78·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
"Büyüklük istemem, zenginlik istemem, mevki istemem... Gönlümün istediğini isterim."
Sayfa 68·Kitabı okudu
İnsan İlişkileri
"Evet,hakları var ya.Çünkü bir beygir alacaklar,eğer iyi çıkmazsa yine satmaya mecbur olacaklar.Belki de aldıkları fiyata bile satamayacaklar.Zarar etme korkusu var.Fakat karıları iyi çıkmazsa ( ! ) tabiatları uyuşmazsa ( ! ) hiçbir zarar etmeksizin onları bırakırlar.Başkalarını , daha iyilerini ( ! ) alırlar.İşte bizi hayvan yerine bile koymazlar."
İnsan İlişkileri
"Ah!Erkeklerin sevgisine inanmak, onların sadakatine aldanmak ne büyük bir kabahat!Ah biz zavallı kadınlar!Biz evlendiğimizde sanıyoruz ki bir koca, bir yoldaş alıyoruz.Halbuki erkekler bize o gözle bakmıyorlar.Onların evlendiklerinde eşlerine verdikleri değer, satın alacakları bir beygir veya bir arabaya verdikleri değer den azdır. "
Sayfa 61·Kitabı okudu
İnsan İlişkileri