Çağrı POLAT

Çağrı POLAT
@cpolatt
Eğer düşünmeseydim, çok daha mutlu olurdum..
özlemenin bile haddi vardır, ben haddizatından çıktım! –notlarım
Edebiyat
Reklam
tamda o an gülmeye başlarken, aklıma geliyorsun ya; gülmemeyi boşver, anlamsızca gözlerim doluyor! galiba ben Sensiz hiç bir şey olamayacağım... –notlarım
Edebiyat
"...ve biliyordu ki, ben O'nu hiç silemeyeceğim. hep içimde bir yerde garip, mazlum, merhamet dolu biri olarak kalacak!.." –notlarım
Edebiyat
bundan sonra her düştüğüm de, Seni hatırlayıp öyle ağlayacağım.. –notlarım
Edebiyat
insan neden yaşamaya heveslenir ki? –notlarım
Edebiyat
Reklam