Çağrı POLAT

Çağrı POLAT
@cpolatt
Eğer düşünmeseydim, çok daha mutlu olurdum..
duymazlıktan geldiğin, görmemiş gibi yaptığın, anladığın ama anlamamış gibi davrandığın gerçekler hayallerini yıkar.. beklenen ben değildim! bahar olmak istediğim için hep ayazda kaldım.. –notlarım
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
yeri geldiğinde sevdiğin biri için, diğer sevdiğin şeylerden vazgeçmen gerekir!. –notlarım
Edebiyat
her şey sonunda siyaha dönüşür! gökyüzü geceleri hiç olurdu, eğer yıldızlar olmasaydı. yaşam da öyle değil mi! ölüm onu biraz daha güzelleştirir.. –notlarım
Edebiyat
durduramadık zamanı ve içinde kaybolduk.. ama bir yerlerde Senin var olmanın hakikati hiç değişmez! –notlarım
Edebiyat
ne yani, Sen sanıyorsun ki; her şey basit bir düzeyde, sevmek sıradanlık olup bitecek mi! peki kalbîmizdeki sadakati ne yapacağız?.. –notlarım
Edebiyat