Çağrı POLAT

Çağrı POLAT
@cpolatt
Eğer düşünmeseydim, çok daha mutlu olurdum..
gidebildiğim kadarıyla uzaklara gitmek, içimde hep bir hasret.. –notlarım
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bu hayatta Seni kim incittiyse bedelini ben ödedim!. –notlarım
Edebiyat
"... sımsıkı tuttuğun eller, el olduğunda! gözyaşların sevdiklerin tarafından sıradan olduğunda! yalnızlığın büyük bir boşluk olduğunda! hiç kimse ama hiç kimse tarafından umursamadığın an beni hatırla! çünkü ben o an Seni düşünüyor olacağım.." –notlarım
Edebiyat
Senin yenilmez bir ordun vardı! oysa ben yalnızdım. Tanrı, Senin yanında yer aldı! oysa ben inançsızdım. –notlarım
Edebiyat