"... sımsıkı tuttuğun eller, el olduğunda! gözyaşların sevdiklerin tarafından sıradan olduğunda! yalnızlığın büyük bir boşluk olduğunda! hiç kimse ama hiç kimse tarafından umursamadığın an beni hatırla! çünkü ben o an Seni düşünüyor olacağım.."
–notlarım