Okuduğum ilk Oğuz Atay kitabıydı.Eğer kitap okuma alışkanlığınız yoksa veya sıklıkla kitap okumuyorsanız size sıkıcı ve ağır gelecektir.Ben çok beğendim ve aralarda takılmama rağmen kolaylıkla(!)okudum ama kesinlikle benim gibi Oğuz Atay’ın eserini okumak istiyorsanız bu kitapla başlamayın..