Bu ülkede iktidar mücadelesinin en hafifi bile, gücü ele geçiren rakiplerini ille hapse attırması ile sonuçlanmıyor mu daima? Karşı kampın sözcüleri tarafından hainlikle suçlanmayan , terörist, düşman ya da satılmış ilan edilmeyen kaldı mı? bu ülkede herkes mi potansiyel terörist yani? Eğer öyleyse, bu acımasız şiddet sarmalından nasıl kurtulacağız?