Ama ben eviyle ilgili konularda eşiyle iş birliği yapan bir kadının evinin refahına eşiyle eş değer katkıda bulunduğuna inanıyorum. Çünkü bilindiği gibi eve getirilen nimetlerin çoğu erkeğin çabaları sayesinde elde edilir, ama çoğunun tüketimi kadınların denetimi altındadır. İki taraf da kendine düşen görevi iyi yaparsa evin refahı artar, kötü yaparsa azalır.