Havva

Havva
@curlyyy
Dünya nereye gidiyor, bilmiyoruz artık.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bitmeyen bir hareketlilik, çevredeki huzursuz havadan çaresiz insanlara ve yaptıklarına yöneltilmiş bir huzursuzluk!
"Çünkü siz her düşünceye ciddi ciddi inanıyorsunuz...Görüşlerinizin birer uşağısınız. Düşüncelerinize ayak uydurarak yürümeye çalışıyorsunuz... En kötüsü ise düşünce hareketlerinizin tozlandırdığı havayı kokluyorsunuz. Oysa düşünce hareketlerinizin temizlediği havayı solumanız lazım..."
Zaten konuşmayı pek sevmezdi;
İyi kitapların insana her zaman büyük, hem de çok büyük yararı dokunmuştur. Denilebilir ki, okumakla okulda öğrendiklerimizin boşluklarını tamamlarız.